ماشین حساب محاسبه ارزش هر پیپ

ماشین حساب ارزش هر پیپ به شما کمک می‌کند تا بدانید که ارزش میزان پیپ حرکتی معامله براساس فاکتورهای مختلفی چون نوع ارز، اهرم و حجم معاملاتی شما چقدر است. محاسبه ارزش هر پیپ یکی از ماشین حساب های فارکس تبریز فایننس است که به شما کمک می‌کند تا حجم یا حتی میزان ریسک به ریوارد را براساس هدف معاملاتی که دارید دوباره تنظیم کنید.

 

ارزش هر پیپ

برای اینکه ارزش هر پیپ را محاسبه کنید باید یک پیپ (۰.۰۰۰۱) به ارزش فعلی جفت ارز تقسیم کنید و بعد از آن رقم به دست آمده را در اندازه لات خود ضرب کنید. این کار قطعاً برای تریدرها پیچیده و زمان‌بر است. به همین دلیل است که شما برای به دست آوردن ارزش هر پیپ از معامله‌ای که قرار است باز کنید، بهتر است از ماشین حساب محاسبه ارزش هر پیپ استفاده کنید.

ماشین حساب ارزش هر پیپ بر اساس فاکتورهای معامله و تنظیمات حساب معاملاتی شما؛ ارزش حرکتی میزان پیپی که در نظر دارید را محاسبه می‌کند. برای استفاده از این ماشین حساب باید موارد زیر را در آن پر کنید:

 

روش استفاده از ماشین حساب ارزش هر پیپ

ماشین حساب فارکس | محاسبه ارزش هر پیپ

۱. پیپ ها: مقدار پیپ هایی که میخواهید ارزش آنها محاسبه شود

۲. نوع جفت ارز: در این گزینه ابتدا باید جفت ارز خود را مشخص کنید، سپس در جلوی آن دو تیک وجود دارد که باید تعیین کنید که جفت ارز شما مربوط به فارکس است یا ارز دیجیتال.

۳. ارز سپرده: این بخش مربوط به نوع ارز معاملاتی شماست. یعنی حساب معاملاتی که ایجاد کرده‌اید چه نوع از ارز را دارد (یورو، دلار، پوند و…)

۴. حجم معامله: حجمی (لات) که میخواهید در این معامله وارد کنید.

۵. پیپ 1: در این بخش باید اندازه هر پیپ را بر اساس کارگزاری خود وارد کنید.

 

همراهان گرامی جهت مشاهده اخبار بروز ارز دیجیتال و فارکس می توانید به وبسایت تبریز فایننس مراجعه کنید.