امتیاز شما به این بروکر:
4.2/5
امتیاز تبریز فایننس:
8/10

آموزش ویدئویی ثبت نام در بروکر اپوفایننس

آموزش گام به گام

فهرست مطالب

ثبت نام در بروکر اپوفایننس

اولین مرحله ای که باید در برو کر اپوفایننس طی کنید، ثبت نام در این بروکر است. برای این کار روی دکمه ایجاد حساب که در گوشه سمت چپ بالای سایت قرار دارد استفاده کنید تا به صفحه زیر منتقل شوید.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

مرحله اول ثبت نام در بروکر اپوفایننس (ایجاد حساب کاربری)

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، لازم است تا تمامی مشخصاتتان را از جمله تاریخ تولد، نام، کشور، تلفن، رمز عبور و … را برای ثبت نام وارد کنید. دقت کنید که این اطلاعات را باید به زبان انگلیسی وارد کنید. نکته مهم دیگر این است که لطفاً همه چیز را به درستی وارد کنید چون در مرحله احراز هویت باید مدارکی ارائه کنید که صحت اطلاعات شما را تایید کند.


آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

مرحله دوم ثبت نام در اپوفایننس (تایید ایمیل)

پس از ورود اطلاعات یک پین کد به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را در جایی یادداشت کرده و در باکس بالا بنویسید تا ثبت نام شما در بروکر اپوفایننس تکمیل شود. بعد از آن به پنل کاربری وارد شوید و سعی کنید در اولین فرصت احراز هویت را انجام دهید.


ورود به بروکر اپوفایننس

برای ورود به بروکر اپوفایننس از دکمه ورود که در صفحه اول قرار دارد استفاده کنید. در اینجا ایمیل و رمز عبورتان را وارد کنید. اگر رمز یا نام کاربری خود را فراموش کرده‌اید روی دکمه “فراموشی رمز عبور” کلیک کنید تا بتوانید دوباره آن را بازیابی کنید.


آموزش احراز هویت بروکر اپوفایننس

مهم‌ترین بخش ثبت نام در بروکر opofinance مسئله احراز هویت است. در قدم اول وقتی وارد پنل کاربری خود شوید، نیاز دارید طبق عکس زیر چند توافق نامه مهم را بپذیرید. این توافق نامه ها که مربوط به افشای اطلاعات، ریسک و مسائل پول شویی است، که باید حتماً پذیرفته شوند. اگر می‌خواهید آن‌ها را بخوانید بر روی لینک رو به روی اسم خودتان کلیک کنید تا متن آن به صورت کامل برای شما نمایش داده شود.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

مرحله اول احراز هویت در بروکر اپوفایننس (پذیرش توافقنامه)

پس از پذیرش شرایط و ضوابط باید روی دکمه ارسال کلیک کنید. سپس برای ادامه مرحله احراز هویت در همان نوار نارنجی رنگ بالا روی کلمه “الان تایید کن” کلیک کنید تا وارد ادامه بخش احراز هویت شوید. در این قسمت ۴ مرحله دیگر وجود دارد. مرحله اول برای تایید شماره تلفن شماست، یک کد به شما پیامک می‌شود که باید آن را درون باکس بنویسید تا شماره تماس شما تایید شود و به مرحله بعدی بروید.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinanceمرحله دوم احراز هویت در بروکر اپوفایننس (تایید شماره تلفن)

در این مرحله ابتدا باید ملیت خود را انتخاب کنید، سپس از بین ۴ روش زیر که شامل گذرنامه، گواهی‌نامه، کارت شناسایی و کارت اقامت می باشد یکی را انتخاب کرده و عکس آن را در مرحله بعدی بارگذاری کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

مرحله سوم احراز هویت در بروکر اپوفایننس (بارگذاری مدارک احراز هویت)

دقت کنید که باید عکس به صورت کامل و واضح باشد، همچنین در سند هایی مانند کارت ملی یا گواهی‌ نامه حتماً لازم است که از هر دو وجه مدارک (پشت و رو) را آپلود کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

مرحله چهارم احراز هویت در بروکر اپوفایننس (بارگذاری تصویر چهره)

سپس باید یک تصویر سلفی از خودتان ثبت کنید، شما باید چهره‌ خودتان را در چارچوب تعیین شده بروکر اپوفایننس جلوی دوربین بگیرید تا تصویر شما در بروکر ثبت شود. لازم به ذکر است که باید صورتتان را به آرامی در مسیر حرکت دایره بچرخانید تا اطمینان حاصل کنند که چهره خودتان است و از عکس استفاده نمی‌کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

مرحله پنج احراز هویت در بروکر اپوفایننس (گرفتن سلفی از چهره کاربر)

مرحله آخر احراز هویت شما برای ثبت آدرس است. شما ابتدا باید کشور، استان، شهر و آدرس محل سکونت خود را به صورت دقیق وارد کنید و پس از آن مدراکی که آدرس شما را به صورت کامل تایید کند را آپلود نمایید.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

مرحله ششم احراز هویت در بروکر اپوفایننس (بارگذاری مدارک تایید آدرس)

بعد از اتمام این مراحل، احراز هویت شما تکمیل شده است و فقط باید حدود ۲۴ ساعت منتظر بمانید تا کارشناسان بروکر opofinance مدارک شما را به صورت کامل مورد بررسی قرار داده و در نهایت اگر مورد یا اشکالی وجود داشته باشد از طریق تیکت به شما اعلام می‌کنند.


آموزش کار با بروکر اپوفایننس

تصویر زیر، پنل کاربری بروکر اپوفایننس است که باید روش کار کردن با تمام بخش‌ های آن را یاد بگیرید. در گوشه کناری سمت چپ، دکمه‌ های میانبر واریز، برداشت و انتقال وجود دارد و ستون زیری آن مربوط به آخرین اخبار دنیای فارکس یا اخبار مربوط به خود بروکر است.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

آموزش کار با بروکر اپوفایننس

اگر اکانت معاملاتی داشته باشید آن را می‌توانید در بخش وسط مشاهده کنید. منو گوشه سمت راست، حاوی تمام بخش هایی است که می توانید با آن کار کنید، بخش حساب کاربری کار های مربوط به ایجاد، حذف یا دیدن کلیه حساب‌های کاربری انجام میدهد. بخش اعتبارات در واقع کیف پول، تراکنش‌ها، واریز و برداشت های شما است، در بخش مشخصات کاربری هم می‌توانید تمام مشخصات فردی خود را مشاهده و تغییر دهید.

بخش تقویم اقتصادی رویداد های مهم و تعطیلات بازار را به شما نمایش میدهد، گزینه‌های دیگری از جمله وب ترمینال، دانلود پلتفرم، طرح‌های تشویقی، سوشال تریدینگ و … وجود دارد که همه این موارد را مرحله به مرحله در ادامه این آموزش به شما توضیح خواهیم داد.


آموزش واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس

برای واریز و برداشت که مهم‌ترین بخشی است که کاربران با آن کار می‌کنند باید از پنل کاربری خود به بخش اعتبارات وارد شوید، در این بخش یک کیف پول برای شما با شماره مختص شما تعریف شده است که می‌توانید روش های در دسترس واریز به کیف پول را مشاهده نمایید.

بخش نمایش داده شده در عکس زیر مربوط به مرحله واریز است. در مرحله اول باید کیف پول مربوطه را انتخاب کنید و یکی از روش‌های زیر را استفاده کنید. بروکر اپوفایننس واریز و برداشت ریالی ندارد اما کاربران ایرانی می‌ توانند از تاپ چنج یا همان TcPay به راحتی کار های مربوط به انتقال وجه را انجام دهند؛ برای این کار قبل از اینکه از بروکر اقدام کنید باید یک حساب تایید شده در تاپ چنج داشته و از طریق کارت به کارت وجه خود را به تاپ چنج انتقال داده و سپس روی گزینه TCpay کلیک کنید. در ادامه مقدار وجه واریزی از شما پرسیده خواهد شد و پس از وارد کردن آن روی دکمه ادامه کلیک کنید و به درگاه تاپ چنج منتقل شوید.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

آموزش واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس (واریز وجه)

همان‌طور که در عکس زیر می‌بینید باید وارد اکانت تاپ چنج‌تان شوید تا بتوانید مرحله پرداخت را کامل کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

آموزش واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس (تاپ چنچ)

برای برداشت از حساب، همان‌ طور که در تصویر زیر می‌بینید ابتدا باید یکی از حساب‌های معاملاتی یا کیف پول خود را که در آن وجه دارید را انتخاب کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

آموزش واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس (برداشت وجه)

سپس روش برداشت که برای کاربران ایرانی همان تاپ چنج است را انتخاب کنید و در نهایت با وارد کردن مبلغ و تایید حساب Tcpay می‌توانید انتقال را انجام دهید.


مزایای بروکر اپوفایننس

پس از بررسی تیم کارشناسی ما درباره بروکر اپوفایننس، می‌توانیم به مواردی اشاره کنیم که جز مهم‌ترین مزیت‌های این کارگزاری محسوب می‌شود، مانند:

  • عضویت در کمسیون مالی
  • خدمات به ایرانیان
  • پشتیبانی فارسی
  • داشتن وب سایت به زبان فارسی
  • کپی تریدینگ
  • امکان واریز و برداشت ریالی
  • داشتن حساب اسپرد صفر عالی
  • رابط کاربری قوی سایت
  • حساب اسلامی
  • دارایی‌های معاملاتی متنوع

این موارد تنها بخشی از مزایای استفاده از بروکر Opofinance است، در کل می‌توان این بروکر را یکی از کارگزاری‌های کاملاً حرفه‌ ای و همگام با فناوری‌های روز جهان دانست.


معایب بروکر اپوفایننس

با توجه به اینکه بروکر اپوفایننس تنها ۳ سال است که فعالیت خود را شروع کرده، نمی‌توان برای آن عیب‌های زیادی را ذکر کرد، شاید تنها مسئله، عدم امکان واریز ریالی به صورت مستقیم به سایت باشد که با استفاده از تاپ چنج این مسئله را تا حد زیادی حل میشود.

بروکر اپوفایننس فعالیت خود را در سال ۲۰۲۰ آغاز کرده و جز یکی از کارگزاری‌ های کاملاً جوان به حساب می‌آید. این بروکر مزایای فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است که از مهم‌ترین آن‌ ها می‌توان به حساب‌های متنوع و اسپرد های رقابتی اشاره کرد. بروکر اپوفایننس رگوله متوسطی دارد و نمادهای معاملاتی گسترده‌ای را با بهترین قیمت ممکن ارائه میکند.


انواع حساب در بروکر اپوفایننس

اپوفایننس سعی کرده تا حساب‌ های متنوعی را به کاربران خود ارائه دهد که بتوانند بر اساس استراتژی خود، بهترین حساب را برای خودشان انتخاب کنند. اگر می‌خواهید انواع حساب در بروکر اپوفایننس را بشناسید با ما در ادامه همراه باشید.

آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

انواع حساب معاملاتی در بروکر اپوفایننس

انواع حساب در بروکر اپوفایننس عبارتند از:

  1. حساب استاندارد
  2. حساب ECN
  3. حساب ECN PRO
  4. حساب SOCIAL TRADE

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب ها می‌پردازیم:

حساب استاندارد

در بروکر اپوفایننس برای مبتدیان حساب استاندارد در نظر گرفته شده است که با پرداخت ۱۰۰ دلار می‌ توانند آن را ایجاد کنند، این حساب دارای اسپردی شناور از ۱.۸ است اما در مقابل کمیسیونی بابت معاملات از شما دریافت نمی‌شود، هشدار مارجین این حساب ۸۰% و استاپ اوت آن ۴۰% است.


حساب ECN

برای ایجاد حساب ECN نیز باید حداقل ۱۰۰ دلار واریزی داشته باشید. در این حساب باید ۶ دلار به ازای هر لات معامله برای هر طرف (BUY or SELL) پرداخت کرد. اسپرد این حساب به صورت شناور از ۰.۸ شروع می‌شود و کال مارجین آن ۸۰% است.


حساب ECN PRO

حساب معاملاتی ECN PRO حرفه‌ای‌ ترین حساب بروکر اپوفایننس است که برای ایجاد آن باید ۵۰۰۰ دلار پول واریز کنید، این حساب بدون اسپرد است اما برای هر لات معامله باید ۴ دلار کمیسیون بپردازید. کال مارجین این حساب ۸۰% و استاپ اوت آن ۴۰% است.


حساب SOCIAL TRADE

حساب سوشیال تریدینگ مخصوص مدیران و سرمایه گذاران کپی ترید است که برای ایجاد آن حداقل باید ۲۰۰ دلار اعتبار داشته باشید، اسپرد این حساب ۱.۵ پیپ به صورت شناور است. درباره این حساب به صورت کامل در بخش کپی تریدینگ توضیح خواهیم داد.


آموزش حساب اسلامی در بروکر اپوفایننس

حساب اسلامی به حسابی گفته می‌شود که بهره شبانه ندارد، یعنی اگر شما معامله خود را شب نیز باز نگه‌ دارید، شامل پرداخت یا دریافت هیچ‌گونه بهره‌ شبانه‌ ای نخواهید شد. اگر می‌خواهید در بروکر اپوفایننس حساب اسلامی داشته باشید، به‌جز حساب vip هر کدام از دیگر حساب‌ها را می‌توانید ایجاد کنید و سپس به پشتیبانی پیام دهید تا حساب شما را سواپ فری کند.


بونوس بروکر اپوفایننس

بونوس‌ها همان جوایز نقدی و غیر نقدی هستند که عموماً قابل برداشت نیستند و روی حساب شما اضافه می‌شوند تا بتوانید با آن‌ها ترید کنید و درنهایت سود آن را برداشت کنید. بونوس بروکر اپوفایننس به این‌گونه است.آموزش ثبت نام در بروکر اپوفایننس oppofinance

بونوس بروکر اپوفایننس

همچنین با مراجعه به بخش طرح‌های تشویقی از پنل کاربری خود می‌توانید بونوسی که احتمالاً مخصوص وضعیت شماست همانند عکس بالا مشاهده کنید.

ریبیت بروکر اپوفایننس

ریبیت یا کش بک به میزان برگشت نقدی گفته می‌شود که کارگزاری به عنوان پول نقد قابل برداشت به شما بر خواهد گرداند. یعنی از کمیسیون و اسپردی که شما بابت معاملات پرداخت می‌کنید، بخشی که سهم کارگزاری است را بروکر به عنوان پاداش نقدی به شما برمی‌گرداند. ریبیت بروکر اپوفایننس شرایط خاصی دارد و به میزان معاملات شما در ماه و همچنین نوع حساب معاملاتی که ایجاد کرده‌اید بستگی دارد.

بروکر اپو فایننس فقط به IB کار ها امکان کش بک دارد و شما به تنهایی نمی توانید برای کارمزد معاملاتتان کش بک و یا تخفیف کارمزد دریافت کنید، اما خوشبختانه درصورتی که شما کلاینت مجموعه تبریز فایننس باشید میتوانید به ازای هر لات معامله ۲ دلار کش بک دریافت کنید.

همراهان گرامی جهت مشاهده اخبار بروز ارز دیجیتال و فارکس می توانید به وبسایت تبریز فایننس مراجعه کنید.

دوره های فعال بازار های مالی در مجموعه تبریز فایننس

شروع آموزش اولین قدم برای موفقیته!